۳ روش چاپ تقویم که به تجارت شما کمک کند

طراحی و چاپ تقویم رومیزی آفرنگ

اگر شما به عنوان یک طراح گرافیک به دنبال روش های خلاقانه برای فروش خدمات خود هستید (باید خلاق باشید مگر اینکه بخواهید فقیر بمانید)، این را بدانید که چاپ تقویم یک ابزار بسیار قدرتمند برای تبلیغات آگاهی یافتن، شغل و دریافت پول  می باشد . سه راه چاپ تقویم می تواند کسب و کار را برای طراحان گرافیک افزایش دهد(یعنی به عنوان آلبوم کار کوچک)، ۱۲ کار عالی خود و یا آثار هنری کاملا منحصر به فرد را ایجاد کنید و آنها را بر روی طرح های تقویم خود نمایش دهید. استعداد شما آشکار خواهد شد، و انتخاب طراح بعدی مثمر ثمر  نخواهد بود.

به عنوان برندی که توسط خودتان اداره می شود، یک تقویم نه تنها یک امر پسندیده است، بلکه تقریبا هر روز توسط مشتریان استفاده می شود.یعنی ۳۶۵ روزدر معرض نام تجاری و برند قرار می گیرند. تقویم به عنوان یک ابزار مستقیم  شامل مواردی مثل پیشنهادات ویژه، کوپن ها، تخفیف ها یا ضمانت های وی آی پی می باشد  برای اینکه  فروش مستقیمی از این ابزار بازاریابی بدست بیاورید.

اطمینان حاصل کنید که برای هر کدام یک راه تماس وجود دارد! از تقویم های خود استفاده کنید تا بتوانید در برابر  مشتریان سود آور قرار بگیرید و اطمینان حاصل کنید که فلسفه طراحی شما در سراسر آن صدق می کند. شاید هیچ ابزار بازاریابی دیگری  با قدرت طولانی مدت وجود  نداشته باشد و به عنوان یک طراح گرافیک که احتمالا چندین تقویم را توسعه داده است.

احتمالا  از قبل آن را می دانستید.اکنون وقت آن رسیده که نمونه کارتان،نشان دادن برند و قدرت فروش مستقیم تقویم را در مشتریان دارای پتانسیل خود آغاز کنید.

گروه آفرنگ مجری و مشاور در طراحی و تولید انواع تقویم رومیزی

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • ناصر آقایی 2 بهمن 1401 / 7:10 ق.ظ

    خیلی خوشحالم که هستین

  • میلاد کیان 3 بهمن 1401 / 12:40 ق.ظ

    مطلب به درد بخوری بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *