کارآفرینان جدید والدین در خانه ( قسمت ۱ )

کارکردن والدین در خانه

اغلب گفته شده است که پدر یا مادر بودن  شغلی است که شما همیشه خواهید داشت. پس چه اتفاقی می افتد زمانی که شما یک مادر یا پدر تمام وقت هستید  شما نیز به عنوان  پدر یا مادر با ماندن در خانه  یک کسب و کار را شروع می کنید ؟   این افراد ممکن است دیوانه باشند اما بسیاری از آنها می گویند که انعطاف پذیری و همچنین فرصت تعامل  با بزرگسالان را دوست دارند.

در این اقتصاد، صرفه جویی در هزینه ها برای مراقبت روزانه می تواند مفید باشد و با کار یکنواخت  از ۹ تا ۵ ماندن در خانه در کنار فرزند به نفع  شما می باشد.

و جالبتر  اینکه : غرور و افتخاریست که  در یک کار به خوبی انجام شده در یک پروژه کاری نصیب شما میشود ، و یا بودن در موقعیتی که شما  اولین  گام  پسر یا دختر خود را می بینید ؟ در کنار این تلنگر، من به یاد می آورم  زمانی را که یک مادر علاقمند و دوست عزیز من اعتراف کرد  که مشتاق به  بازگشت به سر  کار است، “فقط  بخاطر حرف زدن دوباره مانند بزرگسالان”.

  برای والدین  کسب و کار در خانه می تواند مناسب باشد: شما  امیدوار باشید که  درآمدی را  کسب  خواهید نمود در حالی که برای مراقبت روزانه هزینه ای  پرداخت نمی کنید  و ساعات کاری شما قابل تغییر است. کسب و کار خانه محور  نیز دارای خطرات کمتری است، زیرا به مخارج کلی کمتری نسبت به  یک فروشگاه یا دفترکار نیاز دارد. با این حال، همانند  هر نوع شرکت جدیدی، به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد.

قسمت دوم مقاله در سایت آفرنگ ( کلیک نمائید )

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • امیرحسین کریمی 2 بهمن 1401 / 3:35 ق.ظ

    Awli bood

  • یوسف زمانی 2 بهمن 1401 / 5:35 ب.ظ

    قیمت چاپ لیوان چقدر هست ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *