هوشمندانه تبلیغ کنید !

هوشمندانه تبلیغات کنید

تبلیغ هوشمند و موفق نیاز به چیزی بیشتر از استعداد دارد که آن «انضباط» است

تبلیغ هوشمند و موفق نیاز به چیزی بیشتر از استعداد دارد که آن «انضباط» است. شما ممکن است یک آگهی بسیار خلاقانه داشته باشید، اما اگر در ارتباط با مخاطب هدفتان، پیام واضح یا ترغیب به عمل نداشته باشید، این نشانه از دست رفته است. یا ممکن است کمپینی راه بیندازید که باعث شود بازدید سایت بالا برود اما تعداد کمی از آنها به حساب های جدید تبدیل می شوند. برخی از راهنمایی های جامع برای اطمینان از اینکه کمپین های شما در لحظه ثبت می شود،‌ آورده می شود:

  • تقلید کار نباشید !

بسیاری از تبلیغ کنندگان درگیر آنچه که رقبا انجام می دهند شده اند، با فرض بر این که رقبای آنها دقیق تر و شناخته شده تر هستند. به ندرت این طور است. اگر می خواهید موفق باشید، برند خاص خودتان را ایجاد کنید. وظایفتان را انجام بدهید، نقاط قوت خود را شناسایی کنید و مخاطبان مورد نظرتان را بشناسید. برای برندتان شعاری در نظر بگیرید که مرتبط و معنی دار باشد. مهم تر از همه، منحصر به فرد باشد هیچ کس با تقلید از کسی موفق نمی شود.

۲-  وب سایت خود را نادیده نگیرید!

بسیاری از موسسات مالی تمرکز تمام کارهایشان را بر کمپین های تبلیغاتی می گذارند و این واقعیت را نادیده می گیرند که وب سایت آنها منسوخ شده است. اگر سایت شما هم نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد، قبل از اینکه به آن رسیدگی کنید، سرمایه گذاری بیشتری در تبلیغات نکنید. در دنیای امروز، حتی مصرف کنندگانی که ممکن است شما را به خاطر نزدیک بودن انتخاب کنند، به احتمال زیاد شما را آنلاین چک می کنند. اگر وب سایت شما قدیمی به نظر برسد،‌ آهنگ پیشروی آنها را متوقف می کند. وب سایت شما باید با برندی که در کمپین‌‌هایتان تبلیغ می‌کنید، سازگاری داشته باشد. وب باید باید همان برچسب، فونت، رنگ، پیام و هویت را داشته باشد. در حالت ایده آل، به راحتی می توانید شرح مختصری از برند و محصولات خود ارائه بدهید و درخواست برای آنها را تسهیل کنید؛ به خاطر داشته باشید که برنامه ی آنلاین را هم آزمایش کنید. بسیاری از موسسات مالی فقط برای رهایی از مشتریان احتمالی به خاطر پیچیدگی، وقت گیر بودن و یا قطع شدن روند بازپرداخت آنلاین،‌ در کمپین های تبلیغاتی آنلاین سرمایه گذاری کرده اند، بعضی از آنها حتی به برنامه های آنلاین غیر فعال ارتباط دارند.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • مصطفی فراهانی 2 بهمن 1401 / 8:40 ق.ظ

    این مطلب حرف نداشت

  • حیدر باقری 2 بهمن 1401 / 3:15 ب.ظ

    چقد خوبین شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *