نکات مهم در استفاده از هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی گیفتو

دنیای تبلیغات یک دنیای پیچیده و بروز می باشد. هرچقدر که جمعیت کره ی زمین رو به افزایش می رود استفاده از تبلیغات به یک نیاز ضروری بدل می شود. اینکه افراد از بین تنوع بسیار بالای محصولات بتوانند کالای شما را انتخاب نمایند هنر تبلیغات است.

بازار تبلیغات یکی پر گردش ترین بازارهای بین المللی می باشد و گردش مالی این بازار از چند صد میلیارد دلار در سال می گذرد. از شرکت های بزرگ تا کارگاه های کوچک همه مشغول تبلیغات و بازاریابی می باشند. یکی از ابزارهایی که برندهای مختلف در سراسر جهان از انها برای تبلیغات استفاده می کنند هدایای تبلیغاتی است. در این مقاله قصد داریم بیشتر درمورد هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم و نکاتی رادر این زمینه به سمع و نظر شما برسانیم. با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی یک کالای زینتی اما کاربردی

هدایای تبلیغاتی را می توان یک کالا کاربردی و زینتی نامید که شرکت های تجاری از آنها برای هدیه دادن به مشتریان و یا کاربران بازارهای هدف خود استفاده می کنند. هر چقدر این هدیه عمر مفید طولانی تری داشته باشد طبیعتا بیشتر در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند. در نتیجه برای تبلیغ محصولات می توانید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که علاوه بر کاربردی بودن دارای عمر مفید بالایی می باشند. شاید برای شما خنده دار باشد که بدانید حتی کیسه های پلاستیکی نیز یک هدیه تبلیغاتی محسوب می گردد و اگر بخواهیم یک هدیه تبلیغاتی گران قیمت را مثال بزنیم به ساعت های مچی خواهیم رسید. همانطور که مشاهده می کنید طیف هدایای تبلیغاتی دایره ی گسترده ای می باشد که کسب و کارهای مختلف می بایست بر حسب کالا و صنعت خود یکی از آنها را انتخاب نمایند.

کاربرد هدایای تبلیغاتی در بازاریابی

باید بدانید که برترین حسن استفاده از هدایای تبلیغاتی تاثیر طولانی مدت آن بر روی مخاطب می باشد. هدیه ی تبلیغاتی یک ابزار بلندمدت می باشد که سبب می گردد مشتری یک حس وفاداری نسبت به برند شما پیدا کند. کارشناسان دنیای تبلیغات ماندگاری برند را یکی از اهداف کسب و کارهای بزرگ تلقی می کنند. در واقع زمانیکه به کسب و کارهای بزرگ دنیای امروز نگاه می نماییم تنها به یک نکته ی مهم می رسیم. آن نکته ماندگاری برند می باشد که به عنوان دارایی معنوی از آن یاد می شود.

کیفیت و کمیت هدیه تبلیغاتی

هرچقدر که از مزیت های هدایای تبلیغاتی برای شما سخن گفتیم کافی است. باید چند نکته در مورد معایب هدایای تبلیغاتی برای شما بگوییم. بطور صریح می توان گفت که هدایای تبلیغاتی بطور مستقیم هیچ گونه عیبی برای یک کسب و کار تجاری نخواهند داشت و تمام مشکلات آنها بصورت غیر مستقیم بر روی یک برند تاثیر خواهند گذاشت. اگر شما از هدایایی که هیچ سنخیت با محصولات تولیدی شرکت شما ندارد استفاده کنید بازی را باخته اید. این عمل تنها سبب بوجود آوردن هزینه ی هنگفتی برای شرکت شما می گردد که نه تنها باعث افزایش درآمدی برای شما نشده بلکه باعث کاهش سود گذشته ی شما نیز می گردد.

عیب بعدی را می توان در تعداد هدایای تبلیغاتی جستجو کرد. در واقع زمانی می توان از یک هدیه تبلیغاتی اثربخش بهره برد که بازار هدف به درستی مشخص شده باشد. اگر شما از تعداد بالایی محصول برای هدیه دادن به مشتریان خود استفاده کنید و بازار هدف شما یک بازار کوچک باشد دچار ضرر و زیان خواهید شد و از طرفی اگر تعداد هدایای اهدایی شما بسیار کم باشد که نتواند تمام ظرفیت بازار را پشتیبانی کند شما از اثر بالقوه ای که می توانستید بر روی مشتریان خود بگذارید بی بهره خواهید شد. درنتیجه استفاده از هدایای مرتبط و با کیفیت، یک رکن اساسی در تبلیغات تلقی می شود.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • جلال مجیدی 6 بهمن 1401 / 4:15 ب.ظ

    کاتالوگ هدایای تبلیغاتی رو برای من بفرستید ؟

  • جمشید جاوید 7 بهمن 1401 / 2:20 ب.ظ

    آفتابگیر تبلیغاتی دارید ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *