سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن،صنایع معدنی

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن،صنایع معدنی

نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران (IranConMin) در یک نگاه
نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران (IranConMin) نمایشگاه تجاری برجسته منطقه برای بخش های بین المللی ماشین آلات ساخت و ساز، تجهیزات معدن، ساختمان و سنگ طبیعی است.

این نمایشگاه جایگاهی معتبر برای ارائه محصولات، نوآوری ها و راهکارها شما به مشتریانی باکیفیت در یکی از ممترین بازارهای در حال رشد و همراه با فرصت های تجاری بی نظیر است.

گردهمایی معدن در کنار این نمایشگاه برگزار می شود که برای غرفه داران، اتحادیه های تجاری و شرکا، جایگاه ارتباطی بین المللی جهت نمایش آخرین توسعه محصولات، گرایش ها و تحلیل های بازار در قالب ارائه و میزگرد را فراهم می آورد.
گردهمایی معدن همراه با کنگره بین المللی معدن خواهد بود که توسط انجمن معدن ایران برگزار می شود تا آخرین توسعه ها و فناوری ها را ارائه داده و به بحث بگذارد.

با شرکت در این رویداد، از هممکاری منحصر به فرد صنعت، سیاست و پژوهش بهره مند شوید. نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران (IranConMin) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم…

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (Iran Conmin 2017) تهران ۹۶ ، از نمایشگاه های تخصصی در صنعت معدن است که همه ساله جدیدترین محصولات معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدنی را معرفی می کند.

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (Iran Conmin 2017) تهران ۹۶ ، سیزدهمین دوره

زمان: ۱۳ الی ۱۶ آبان ۱۳۹۶

مکان: ایران , تهران ، نمایشگاه بین‌المللی تهران

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • کاظم مستوفی 2 بهمن 1401 / 8:50 ب.ظ

    دست مریضاد استاد

  • حیدر بهشتی 4 بهمن 1401 / 2:05 ق.ظ

    دفتر مرکزیتون کجا قرار داره

دیدگاه ها بسته شده.