سالنامه و سررسید ۹۶ نیک

سالنامه و سررسید نیک 96

عرضه سالنامه و سررسید اروپایی طرح نیک، سالنامه ای متفاوت و خاص، در طراحی سالنامه نیک اولین موضوع سادگی و در عین حال خاص بودن به لحاظ طراحی و جنس مورد نظر قرار گرفته است. با توجه به سایز اروپایی این سالنامه که در قطع اروپایی عرضه میگردد نسبت به سایز وزیری ، خشتی و رقعی بسیار پرطرفدار تر و امروزی تر می باشد.

سالنامه و سررسید نیک 96

اختصاصی سازی جلد سالنامه با تولید لوگو برجسته سازمان و مجموعه شما انجام می گیرد.  طیف رنگی متریال جلد باعث می گردد تا این سالنامه هرچه بیشتر با برند سازمان شما همزادپنداری داشته باشد و به رنگ اختصاصی شما نزدیک تر گردد.

سالنامه و سررسید نیک 96سالنامه و سررسید نیک 96

امکان حکاکی اسم و توضیحات برروی جلد زیبایی کار را دوچندان خواهد نمود. مزیت دیگری که این سالنامه رانسبت به سایر محصولات موجود در بازار متفاوت کرده است امکان برش اختصاصی نسبت به لوگو سازمان شما بر روی جلد می باشد.  مزیت دیگر سالنامه نیک در تنوع متریال مورد استفاده برای جلد می باشد.شما می توانید جلد چرمی، جلد پلکسی یا جلد چوبی را برای سالنامه خود در نظر بگیرید.

سالنامه و سررسید نیک 96

صحافی چسب گرم و یک لایه آستر بدرقه با کیفیت باعث استحکام مغزی سررسید و روز شمار آن می گردد. سررسید نیک در قطع اروپایی و با داخلی روز شمار ( هر روز در یک صفحه ) هفتگی ( هر هفته در ۲ صفحه ) و ۲ روز در هر صفحه عرضه می گردد.

سررسید اختصاصی طرح آفرنگ سال 96 چاپ سررسید اروپاییسررسید اختصاصی طرح آفرنگ سال 96 چاپ سررسید اروپاییکاغذ مورد استفاده، کاغذ کرم می باشد. که حال و هوای محصولات اروپایی را جلوه می دهدو باتوجه به استاندارد های تولید سررسید در خارج از کشور تهیه و تولید می گردد.  بهمراه سالنامه نیک یک پک مقوایی نفیس جهته بسته بندی عرضه می گردد که محصول شما را جلوه ای بیشتر خواهد داد. همانطور که همیشه موضوع بسته بندی سهم بسزایی در فروش داشته است. ما نیز جهت عرضه بهتر محصول خود آن را در بسته بندی مجزا به شما ارائه می نمائیم.سررسید اختصاصی طرح آفرنگ سال 96 چاپ سررسید اروپایی

در آخر به اینکه نکته اشاره می نمائیم که در طراحی و تولید این محصول از توانمندی و تخصص نیروی ایرانی استفاده شده است و تمامی مراحل در کشور عزیزمان ایران انجام میگرد، باتوجه به اینکه در بازار امروز فعلی بیش از ۶۰ درصد از سهم بازار سررسید و سالنامه در دستان نیروی چینی و محصولات چینی می باشد، می توان با حمایت از محصول با کیفیت ایرانی سهم بسزایی در تقویت اقتصاد و حمایت از نیروی کار ایرانی داشته باشیم.سررسید اختصاصی طرح آفرنگ سال 96 چاپ سررسید اروپایی

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • شهرام خوئینی ها 3 بهمن 1401 / 4:25 ق.ظ

    قیمت محصولات چقدره؟

  • اسماعیل میرزایی 3 بهمن 1401 / 6:10 ب.ظ

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنیندکان هم دارین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *