رابطه مشتری مداری با فروش محوری

مشتری مداری

آنچه که ادبیات بازار و فروش نیاز دارد توصیف غنی تر از سطح مهارت های فردی فروشنده و تاثیر مشتری مداری و نیزفروش محوری بر عملکرد است. چنین توصیفی به فروشندگان ، مدیرانشان و شرکت ها اجازه می دهد تا درک بهتری از روابط پیچیده بین اجرا و فروش محوری با مشتری مداری در این زمینه داشته باشند.

دیدگاه مشتری مداری

در دیدگاه مشتری مداری ممکن است فروشندگان فعالیت های زیادی از قبیل اجرا کردن قول ها ، پیگیری بعد از فروش، در دسترس بودن زمانی که نیاز هست تا مشکلی را برطرف کنند ، انتقال دادن نگرانی های مشتری به شرکت ،فروشنده ، حل کردن شکایات ، ایجاد و خلق ارزش ها و غیره، که بیشتر از حل یک مشکل معمولی برای مشتری است راانجام می دهند که باعث رضایت مشتری می شود.

مثالی برای مشتری مداری

آنچه که هم اکنون برای شرکت های بیمه در بازار کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است، نگهداشت پورتفوی و اخذ پورتفوی جدید می باشد که این مهم با وفاداری مشتریان، رابطه مستقیم دارد. نمایندگان شرکت های بیمه به عنوان یکی از مهمترین کانال های توزیع خدمات بیمه ای نقش مهمی را در رضایت خاطر و وفاداری مشتریان بازی می کنند.از این منظر انتخاب استراتژی فروش محوری و یا مشتری مداری از سوی نمایندگان صنعت بیمه و رابطه استراتژی برگزیده بر عملکرد فردی آنان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • عزیز باهنر 2 بهمن 1401 / 10:25 ب.ظ

    مشاوره هاتون عالین واقعا!

  • علی اصغر مستوفی 5 بهمن 1401 / 1:15 ب.ظ

    شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو فوق العادن

دیدگاه ها بسته شده.