جعبه ابزار تبلیغاتی

جعبه ی ابزار تبلیغاتی

شاید برای شما عجیب باشد اما جعبه های ابزار نیز می تواند به عنوان یک تابلو تبلیغاتی برای برند شما لحاظ شود. در دنیای امروز تمامی ابزارها توانایی تبدیل شدن به اجزای تبلیغاتی کسب و کارهای مختلف را دارا می باشند. درنتیجه مدیری موفق تر می باشد که بتواند از تمامی ابزارها به نحو احسنت استفاده نماید.
باید بدانید که جعبه ها همیشه یکی از مهمترین وسیله های جمع آوری و طبقه بندی وسائل بوده و هستند. در مسائل صنعتی این مورد نیز اهمیت ویژه تری پیدا می کند.
درنتیجه بازرگانی آفرنگ قصد دارد در این مقاله به مبحث جعبه ابزارهای تبلیغاتی بپردازد. این جعبه های ابزار از کیفیت های مختلفی تهیه شده اند و هرکدام برای جاسازی وسائل خاصی مناسب می باشند. بطور مثال جعبه های ابزار صنایع مرتبط با چوب با جعبه ابزارهای صنعت اتومبیل متفاوت می باشد. با ما همراه باشید.

جنس بدنه جعبه های ابزار

اولین مبحث در نحوه ی سفارش جعبه ابزارهای تبلیغاتی، جنس بدنه می باشد. حتی الامکان سعی نمایید بیشترین تمرکز خود را در این قسمت صرف نمایید.
جنس بدنه بسیار مرتبط با وضعیت محیط می باشد. درنتیجه بهتر است ابتدا شرایط، محیطی که قصد دارید برای آن جعبه ابزار سفارش دهید را خوب مورد سنجش قرار دهید.

سپس با توجه به ویژگی های آن اقدام به سفارش نوع خاصی از بدنه نمایید. توصیه ما به شما عزیزان استفاده از جعبه های فلزی برای محیط های ماشینی و استفاده از جعبه های پلاستیکی برای محیط های خانگی می باشد. درنتیجه اگر قصد دارید برای صنایع برقی و چوبی اقدام به سفارش جعبه های ابزار تبلیغاتی نمایید جنس پلاستیکی بهترین گزینه می باشد.

رنگ و حجم جعبه های ابزار

نکته مهم بعدی در هنگام سفارش رنگ بندی و حجم جعبه های ابزار می باشد. شاید در نگاه اول مبحث رنگ مربوط به تزئینات و زیبایی محصول باشد اما باید خدمت عزیزان عرض نماییم که رنگ بندی علاوه بر مبحث زیبایی به نکات ایمنی نیز مرتبط می باشد.

معمولا در طراحی جعبه های ابزار از رنگ هایی روشن و شب نما استفاده می کنند. دلیل اینکار شناسایی هرچه سریعتر موقعیت جعبه ابزار می باشد.
حجم ها در جعبه های ابزار متفاوت می باشد. معمولا جعبه ابزارها را سه طبقه و بصورت کشویی طراحی می نمایند. در قسمت تهتانی جعبه ها فضای زیادی تعبیه می شود که این قسمت برای حمل وسائل بزرگ مانند چکش و آچار می باشد.
در قسمت میانی معمولا پیچ گوشتی ها و انبر دست ها نگهداری می شوند. در طبقه بالایی هم چیزی جزء میخ ها و پیچ ها نمی توان یافت.
در هنگام خرید بهتر است نسبت به حجم جعبه های ابزار خست به خرج ندهید. جعبه ها باید متعادل طراحی شوند. جعبه های بزرگ سبب بروز مشکلات عمده ای در مبحث حمل و نقل می گردند و جعبه های کوچک کاربرد خاصی نخواهند داشت.

نوع طراحی برند در جعبه های ابزار

نکته ی بعد تبلیغات جعبه های ابزار می باشد. سعی نمایید برند و لوگوی اصلی خود را بر روی بدنه بالایی جعبه ابزار درج نمایید.
در کناره ها بهتر است از عنوان تجاری خود استفاده کنید. گاها دیده شده است که در کف جعبه ی ابزار نیز جملاتی به عنوان تبلیغات درج می شود. بنظر نگارنده این متن این یک کار اضافی می باشد و چیزی جزء صرف هزینه بدون بازده برای شرکت ها نخواهد داشت.

جعبه های ابزار پلاستیکی از هزینه کمتری نسبت به جعبه های فلزی برخوردار هستند. درنتیجه اگر قصد دارید برای مشاغل مرتبط با لوازم خانگی تبلیغات نمایید بهتر است تعداد زیادی از آنها را سفارش دهید. در پایان باید خاطر نشان کنیم که جعبه های ابزار به دلیل عمر بالای خود می توانند به یک ابزار کاربردی برای تبلیغات و معرفی برند شما در سطح جامعه بدل شوند.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • قربانعلی صدر 3 بهمن 1401 / 1:35 ق.ظ

    خودکار پلاستیکی تبلیغاتی چند هست ؟

  • اصغر محمدی 3 بهمن 1401 / 6:30 ب.ظ

    سررسید تبلیغاتی دارید ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *