الگوی یک هدیه تبلیغاتی

الگوی یک هدیه تبلیغاتی

نماد سازی و تثبیت قدرت برند را می توان دو نقطه عطف مهم در فرایند موفقیت یک شرکت دانست. بسیاری از محصولات در گذشته وجود داشته اند که بشدت مورد استقبال مردم قرار گرفته اند اما بعد از گذشت مدت زمان معینی از چرخه ی بازار حذف شده اند. شرکت هایی که تولید کننده ی این محصولات بودند شاید در آن زمان فقط به فروش خود فکر می کردند و علاقه ای به بحث مارکتینگ و برندسازی نداشته اند.

اما اکنون چطور؟ بنظر شما اگر همان شرکت ها در طی فرایند فروش خود به موارد دیگری مانند تبلیغات و برندسازی فکر می کردند امروزه به مشکلات متعددی دچار می شدند؟ باید بدانید که تنها در صورتی می توان یک شرکت بی رقیب ایجاد کرد که در حوزه ی تبلیغات بشدت قدرتمند بود. هدایای تبلیغاتی، بروشورها، کاتالوگ ها و بیلبوردها از جمله ابزارهای تبلیغاتی دنیای امروزی محسوب می شوند. هر کدام از انها دارای مزایا خاصی هستند و باید در هنگام سفارش آنها به نکاتی توجه نمود. این مقاله سعی می کند به مبحث هدایای تبلیغاتی بپردازد و در پایان یک الگوی مناسب برای استفاده از هدایای تبلیغاتی برای شما ترسیم نماید. با ما همراه باشید.

انتخاب هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب

باید بدانید اگر بودجه ی شما اندک است می بایست از هدایایی استفاده کنید که تعدادشان کمتر اما کیفیتشان بالا می باشد. بارها مشاهده نموده اید که برندهای مختلف اقدام به ارائه خودکارهای تبلیغاتی می کنند. خودکارهایی که به دلیل کیفیت بسیار پایین، مقصدی جزء سطل زباله برای آنها قابل ترسیم نیست. بنظر شما این یک تبلیغ موثر است؟ پاسخ خیر می باشد. مطمئنا این عمل نه تنها سبب کمک به برند تبلیغ شده نخواهد کرد بلکه یک وجه منفی از برند را در ذهن مخاطب باقی خواهد گذاشت. از طرفی هزینه سفارش خودکارها را نیز باید به سایر مبالغی که یک واحد تجاری برای ادامه ی فعالیت خود صرف می کند اضافه نمود.

استفاده از متون در هدایای تبلیغاتی

اگر لوگوی شرکت شما یک نشان شناخته شده می باشد استفاده از متن در هدایای تبلیغاتی کاری اضافه می باشد. اما اگر شما یک کسب و کار نوپا تلقی می شوید بهتر است از متنی زیبا و کوتاه برای معرفی برند خود استفاده کنید. بطور مثال می توان اسم شرکت همراه با سه کلمه از ویژگی های برند شما در هر هدیه درج گردد. این کار می تواند مفید باشد. البته شما می توانید تنها از نام برند خود بر روی هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. باید این نکته را خاطر نشان کنم که ابعاد هدیه تبلیغاتی برای نوشتن متون بسیار مهم می باشد. شما باید فونت نوشته ی خود را به گونه انتخاب کنید که در عین زیبایی سبب زشت شدت هدیه نشود. در نظر داشته باشید که شما قرار است یک هدیه تبلیغاتی به مشتری بدهید و نه یک کاتالوگ. درنتیجه متونی که در یک هدیه بکار می برید باید به حدی باشد که اصل کارایی هدیه را زیر سوال نبرد.

بسته بندی هدایای تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که یک هدیه در صورتی زیبا و مفید بنظر خواهد آمد که دارای یک بسته بندی شکیل باشد. پیشنهاد نگارنده ی این متن به شما استفاده از جلدهای چرمی شرکت گیفتو می باشد. جلدهای چرمی هدایای تبلیغاتی، علاوه بر جلوه ی زیبایی که به محصول می دهد می تواند خود را به عنوان یک تابلو تبلیغاتی معرفی نماید. شما می توانید نام و یا لوگوی خود را بر روی آنها درج نمایید. با این کار علاوه بر افزایش زیبایی هدیه ی خود توانسته اید از تبلیغی مضاعف در جهت شناساندن برند خود به دیگران استفاده کنید. هدایای تبلیغاتی مختلفی در بازار وجود دارد اما همگی آنها بدون بسته بندی های شکیل زشت بنظر خواهند آمد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • علی اکبر کاکاوند 3 بهمن 1401 / 8:00 ق.ظ

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  • موسی کاظمی 4 بهمن 1401 / 7:05 ق.ظ

    سررسید تبلیغاتی دارید ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *