۳ دلیلی که ثابت میکند سئو مهم است (‌قسمت ۱ )

سئو و بهینه سازی

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو  گاهی اوقات  به عنوان یک چاره اندیشى براى کارى که انجام شده، مورد توجه قرار می گیرد، اما ما برای شما شرح می دهیم که چگونه تحقیقات کلیدی در برنامه ریزی و ایجاد یک محتوا می تواند مفید باشد.  بسیاری از بازاریابان هنوز SEO را در پایان پروژه محتوای بازاریابی خود می آورند. آنها یک پست وبلاگ را به پایان می رسانند یا یک کمپین بازاریابی جدید را نهایی می کنند و در انتهای خط، سئو برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط و اضافه کردن آنها به محتوا اضافه می شود.

  متاسفانه، این روش قدیمی است و کاملا بی اثر است.  تحقیقات سئوی مدرن و قدرتمند می توانند این موضوع را کشف کنند که مخاطب واقعی شما آنلاین است. کجا بازدیدکنندگان در یک مسیر خرید اند، دنبال چه محصولی هستند و چه  نوع محتوایی را ترجیح می دهند.  این بینش منجر به استراتژی های محتوای بیشتری می شود. اما اگر SEO تنها در انتهای خط صدق کند، خیلی دیر است که از بینش هایی که ارائه می دهد، استفاده شود.

برای لذت کامل – و بهینه سازی هر قطعه محتوا – SEO باید بخش پایه ای از ابتدا ی هر پروژه باشد.یعنی از ابتدا به سئو مطالب و محتوای خود توجه کنید.  کلمات کلیدی باید به تعیین محتوا کمک کنند، نه آن را تزئین کنند. ساختار اصلی محتوا را نمایش می دهند.

  اکثر تجارب آنلاین با کلمات کلیدی شروع می شوند بنابراین بازاریاب ها نیز باید این کار را انجام دهند.  راه های زیادی برای ارائه ایده ها و تبلیغات برای یک  محتوا وجود دارد، اما سوالاتی که در مورد خدمات به مشتریان ارائه می شود و نظراتی که در دفتر آن ها مورد توجه قرار نمی گیرند، لزوما چیزی نیست که کاربران دیجیتال دنبال آن هستند. محتوای با ارزش SEO نیاز به تبلیغ سوالات و نیازهای دارد که از طریق آنلاین خواسته می شود.

و بهترین منبع برای این اطلاعات گوگل است.  استراتژی های محتوای موثر با تحقیقات کلیدی شروع می شود، زیرا تحقیقات کلیدی مدرن درک عمیقی از آنچه مخاطبان می خواهند و نیاز دارند را فراهم می کنند. این فرآیند بازاریاب را قادر می سازد تا برای شناسایی نیازهای کاربر، ایده های محتوایی را ارائه دهند که این نیازها را برآورده کنند و محتوای مناسب را برای اولین بار ایجاد کنند.  تحقیقات کلید واژه باید محتوا را تعریف کند هنگامی که موضوع برای کشف قصد کاربر گسترش یافت، تحقیقات کلیدی به بازاریابان می گوید که چگونه محتوا ایجاد می شود:

چه نوع اطلاعاتی مورد نیاز است، چه کسی به اطلاعات نیاز دارد، و اینکه کجا جستجوگران در مسیر خرید هستند. بازاریابان می توانند جستجو را برای کلمات کلیدی انجام دهند و از نتایج جستجو برای جمع آوری بینش های محتوای مهم استفاده کنند:

چه نوع اطلاعاتی مورد نیاز است؟

  اگر نتایج تحقیق کلمه کلیدی مورد نظر شما ، اطلاعات را با سطح ابتدایی ارائه دهند، چگونه تعاریف ابتدایی یا راهنمایی ها را فراهم کنند. بعد از آن،هدف نهفته در کلمه کلیدی یک دانش عمومی است یااینکه قصد و نیت های متوجه خواهید شد.اگر نتایج شامل ویژگی محصول یا مقایسه قیمت گذاری، بررسی کاربران و صفحات پایین صفحه اصلی باشد، پس، هدف از کلیدواژه، تصمیم گیری خرید یا قصد خرید است.

  چه کسی نیاز به اطلاعات دارد؟ اگر نتایج جستجو بسیار فنی و یا اطلاعات بسیار دقیق را ارائه می دهند، مخاطبان احتمالا همکاران کارآفرین هستند.اگر نتایج جستجو از اجزای رهبری تفکر سطح بالا باشد، مخاطبان بیشتر اختصاصی می شوند. نیت تحقیقی کاربر، بینشی را برای فردی فراهم می کند که دنبال یک کلمه کلیدی ویژه  است که به بازاریابان اجازه می دهد محتوا را برای مخاطبان مناسب شخصی سازی کنند.

تحقیق کنندگان در مسیر خرید کجا هستند؟  کلمات کلیدی که در محتوای سطح مقدماتی نتیجه می گیرند معمولا توسط جستجوگرانی که هنوز در مرحله “آگاهی از ساختار” هستند ،استفاده می شوند.حتی ممکن است آنها ندانند مشکلی دارند که باید حل شود . از سوی دیگر، کلمات کلیدی که محتوای مقایسه را تولید می کنند، نشان می دهد که کاربران از مشکلی دارند آگاه هستند و تصمیم به خرید جهت حل کردن آن دارند.  هنگامی که محتوای نوشته شده،شامل اطلاعات صحیح باشد و برای مخاطبان صحیح نشان داده خواهد شدو هم چنین باعث ریشه کن کردن اتلافی میشود که این جزئیات پس از تکمیل محتوا کشف می شوند.

قسمت اول آموزش سئو / قسمت دوم آموزش سئو / قسمت سوم آموزش سئو
ترجمه و گردآوری : آرش ترکمان

لطفا در صورت استفاده از مطلب زحمت درج منبع مورد استفاده را بکشید.

 

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • بهنام بهاور 4 بهمن 1401 / 4:45 ب.ظ

    قیمت چاپ فلش چقدر هست ؟

  • موسی محسنی 6 بهمن 1401 / 2:00 ب.ظ

    بهترین هدیه مدیریتی تبلیغاتی چیه ؟

دیدگاه ها بسته شده.