چرا استفاده از ست هدیه تبلیغاتی ؟

ست هدیه تبلیغاتی چرا مناسب هدیه دادن است ؟

ست هدیه تبلیغاتی یا ست هدیه نوعی از محصولات تبلیغاتی می باشد که با توجه به داشتن جعبه و چیدمان چند محصول در کنار هم بعنوان یک هدیه تبلیغاتی پر استفاده مورد انتخاب واقع می گردد. ست هدیه همانطور که از اسمش پیدا هست متشکل از چند محصول در کنار یک دیگر می باشد که در یک جعبه چیدمان شده است.

انواع ست هدیه

ست هدیه دیجیتال

ست هدیه سالنامه دار

ست هدیه ویژه آقایان

ست هدیه ویژه خانم ها

ست هدیه ابزار

ست هدیه چرمی

ست هدیه یادداشت و قلم

ست هدیه خودکار و جاکلیدی دار

ست هدیه خودکار و جاکارتی

ست هدیه های اختصاصی

ست هدیه ساعت دار

ست هدیه تبلیغاتی Besky

بیشترین مورد استفاده از ست های تبلیغاتی

معمولا وقتی در همایش یا سمینار یا برنامه هایی که به صورت گردهمایی انجام میگردد جهت رسمیت بخشیدن به سبک هدیه دادن و شخص گیرنده از ست های هدیه استفاده می گردد. بهمراه داشتن پک باعث رسمی تر و نفیس تر شدن هدیه می گردد.

نوع بسته بندی در صنعت فروش کالا و اکثر بیزینس ها تاثیر بسزائی در فروش و عرضه دارد.

نوع چاپ روی ست هدیه

باتوجه به نوع محصول باید شیوه چاپ آنرا مشخص نمائید. به این صورت که نوع جنس محصول های چیده شده در ست هدیه تبلیغاتی به طریق های مختلفی قابلیت چاپ را دارند. بطور مثال ست های چرمی بصورت لیزری و توسط فرایند حکاکی قابلیت درج لوگو را دارند.

چاپ رنگی روی محصولات بصورت دیجیتال یا تامپو، باتوجه به نوع محصول فلزی یا پلاستیکی بودن آن میتوانیم از طریق چاپ بصورت رنگی طرح لوگو را روی محصول درج نمائیم.

کیفیت ست تبلیغاتی

ست تبلیغاتی را به هر قیمتی خریداری نکنید !

بعضا مشاهده شده که برخی از افراد جهت سودآوری بیشتر هر محصول بی کیفیتی را به عنوان ست تبلیغاتی به فروش می رسانند و مشتری با توجه به بودجه کم و زمان کم مجبور به تهیه محصول می گردد اما بعد از ارائه محصول به مخاطب خود بی کیفیت بودن آن باعث می گردد که تبلیغات شما جنبه منفی پیدا کند و هدیه شما ناکارآمد جلوه کند

ست هدیه تبلیغاتی معمولا چند تکه هستنذ ؟‌

ست هدیه تبلیغاتی از ۲ تکه معمولا تشکیل شده و بعضا تا ست های ۵ و ۶ تکه نیز تشکیل شده است و در کنار هم یک ست تبلیغاتی را شکل داده است.

کیفیت بسته بندی چگونه باید باشد ؟‌

بسته بندی و جعبه مورد استفاده در ست های تبلیغاتی معمولا از نوع هارد باکس یا چوبی تهیه می شوند. این مدل جعبه ها احساس شکیل بودن محصول را به گیرنده منتقل می نماید

به هدایای تبلیغاتی ارزان دقت بیشتری کنید !

هر هدیه تبلیغاتی مناسب شغل و مخاطب شما نمی باشد. بزرگترین اشتباه در انتخاب هدیه الویت قیمت ارزان یا محصول چیپ می باشد.

Cheap product !

یکی از دلایلی که در کشور ما محصولات چینی با سابقه بد در بین مردم خاطره ساز شده است بخاطر سبک انتخاب برخی از تاجران و واردکنندگان کالا هست که بیشتر به فکر منفعت خود هستند و با انتخاب جنس ارزان و بی کیفیت سبک و فرهنگ یک صنعت یا حوزه تجاری را خراب میکنند.

انتخاب محصول خوب صرفا مرتبط با قیمت بالای آن نمی باشد. اما محصول بی کیفیت رابطه مستقیم با قیمت ارزان و به اصطلاح مفت دارد.

تعریف هدیه دادن

همیشه هدیه دادن حاوی یک پیام مثبت و فرهنگ زیبا بوده است. که در مخاطب و شخص گیرنده سبب بوجود آمدن احساس های خوش آیند می شود. وقتی که مخاطب شما هدیه را دریافت می کند ابتداعا به دلیل فرهنگ هدیه دادن از شما قدردانی خواهد نمود و پس از آن نوع محصول برای فرد مخاطب مهم خواهد بود.